Arbetsveckan börjar.

Klockan 15.00 börjar arbetshelgen.
Snart är den över och nästa vecka är det personalmöte, jullunch och två arbetskvällar.
Lite konstigt är att det att säga att det är skönt med "en ledig vecka", jag jobbar ju ändå inte så mycket. Nåväl, skönt ska det bli iaf. Sen är det julveckan. Känns vansinnigt, jag hinner inte med. Fick nästan en chock när jag såg att det var den 10:e idag. Hade en liten tanke att iaf göra knäck, men nu känner jag mig så stressad över datumet så det får vara. Det kommer nog inte gå att äta så det var som skitsamma.

Hmm, nu tappade jag tråden...
Det var någonting jag skulle ta upp här men det bara försvann...
Skit också... En annan dag kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0