Shiver down my spine...

Jag var helt utslagen imorse. Så nu du ditt äckliga lilla virus har du vunnit. I hela tre dagar kunde jag stå ut med huvudvärken, men du var tvungen att skicka in det tunga artilleriet med landminor överallt. Jag sprang rätt i fällan. Jag viftar vit flagg och erkänner mig besegrad. Kampen har varit hård och jag är nollad och blöt av svett.
Dagen har varit väldigt horisontell på min ära. Soffan är uppvärmd med feberfrossa och fisar. Vardagsrumsbordet har blivit utsatt för näsduks-våldtäkt och mitt löfte om att inte dricka läsk på veckorna gick i stöpet. (Vadåååå, jag tyckte synd om mig själv och tog ett glas päronsoda.) Obs. Denna mening inom parantes är enbart en ursäkt för min egen del och ni behöver inte bry er om den...


Igår fick jag hjälp att "piffas" till. Lite spontan hårfärgning och VIPS, jag är en söt liten lämmel. Icke att förglömma den urtjusiga hättan man har på huvudet när man gör slingor i håret. Peters fina kommentar när jag kom hem: "Du är lika vacker som det dyraste luder man kan köpa för pengar." kan ju få vem som helst att smälta. Min mor skrek av skratt när hon hörde det. Jag vågar säga att det var det roligaste på hela dagen! Tusen tack till snälla Lena W som stod ut med att peta virknålen genom min hjässa i nästan 60 minuter eller hur länge det nu var ;) Förutom mitt ytterst skrämmande utseende för dagen så känner jag mig mycket vacker! Tack återigen!


Jag tar inget ansvar för felstavningar i detta blogginlägg då jag inte orkar gå igenom vad jag skrivit.
Nu tillbaka till liggande position och vänta in karln... Och nej, något rajtantajtan blir det nog inte så vad för paraleller ni drar tar jag inte heller ansvar för. Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0